• Hallintoneuvosto
  • Riskienhallinta
  • Sisäpiirihallinto
  • Tilintarkastus
  • Sisäinen tarkastus
  • Palkitseminen
  • Yhtiöjärjestys
  • VR Kaupunkiliikenne
  • Kiinteistöt
  • Dr19-veturi
  • Tapahtumia aikajanalla
  • Hankinta
  • Konduktööriksi
  • Sijoittajalle
  • VR Group - yhteisellä matkalla asiakkaan kanssa

    Yhteisellä matkalla asiakkaiden kanssa

    Asiakkaat ovat VR Groupin toiminnan lähtökohta. Asiakkaista huolehtiminen on kiinteä osa yritysvastuuta.

    VR:lle vastuullisuus merkitsee asiakkaan hyvää palvelua.

    VR Groupin kaikki kolme liiketoimintaa tekevät työtä ja uudistavat toimintaansa palvellakseen asiakkaitaan entistä paremmin. Konsernin tavoitteena on tuottaa korkealaatuisia ja ympäristöystävällisiä palveluita niin matkustajaliikenteen, logistiikan kuin infran asiakkaiden tarpeisiin.

    Vuonna 2014 VR Group kuunteli asiakkaidensa näkemyksiä muun muassa Eläköön juna -kampanjassa ja sidosryhmäkyselyssä. Tuloksia käytetään VR Groupin toiminnan ja palveluiden kehittämiseen. Eläköön juna -kampanjasta voit lukea lisää Matkustajaliikenteen osiossa. Sidosryhmäkyselystä ja sen tuloksista löytyy lisää tietoa osiosta: VR Group vastuullisena yrityksenä.

    Asiakkaat ovat tiiviisti mukana palvelujen kehittämisessä. Matkustajaliikenteessä esimerkkinä on DuettoPlus-ravintolavaunujen suunnitteluun osallistuminen, mistä voit lukea lisää täältä.

    Logistiikan palveluissa keskeisintä on asiakkaan tarpeiden ja liiketoiminnan ymmärrys. Suunnittelupalveluilla sekä kuljetusmuotojen ja lisäpalveluiden yhdistelmillä voidaan luoda uusia asiakkaan liiketoimintaa tukevia logistiikkaratkaisuja. VR Group -osioista voit lukea, miten Vapo Timber valitsi junan ja auton yhdistelmän.

    Asiakastyytyväisyyttä seurataan kaikissa konsernin liiketoiminnoissa. Katso lisää: